Veelgestelde vragen Trends for Rent

FAQ

Hoe plaats ik mijn bestelling bij Trends for Rent?
Het plaatsen van een bestelling kan in onze webshop, telefonisch of per e-mail.

Kan ik een geplaatste bestelling nog wijzigen?
Wijzigingen van de bestelling kunnen tot 2 werkdagen voor de dag van levering telefonisch of per e-mail aan ons doorgegeven worden.

Hoe weet ik of mijn bestelling definitief is en geleverd zal worden?
Zodra een bestelling geplaatst wordt in onze webshop, controleren wij de beschikbaarheid van de materialen. Wanneer er materialen onverhoopt niet beschikbaar zijn, zullen we u een alternatief aanbieden. De bevestiging van de bestelling en de beschikbaarheid van de materialen wordt in een orderbevestiging per mail naar u verzonden. De bestelling is vanaf dat moment definitief, wilt u liever een offerte aanvragen geef dit dan aan bij uw bestelling.

Is er een showroom waar ik voorbeelden van de materialen kan zien?
In onze showroom aan de Joan Muyskenweg 34 is en showroom  aanwezig voor mastiek en meubilair. Op aanvraag kunnen we een live setting opbouwen in onze showroom.
Ook kunt u alle nieuwe materialen in de showroom bekijken. Hiervan houden we u graag op de hoogte in onze nieuwsbrief.

Wat zijn de openingstijden van Trends for Rent?
De sales afdeling is op werkdagen bereikbaar van 8:00 tot 17:00 uur en op zaterdag van 8:00 tot 16:00 uur op telefoonnummer 088 655 4390. Het magazijn is op werkdagen geopend van 7:00 tot 17:00 uur.

In noodgevallen buiten kantoortijden kan er gebeld worden met het bovenstaande nummer; het antwoordapparaat wordt regelmatig afgeluisterd.

Wat zijn de bezorgkosten?
De bezorgkosten worden berekend aan de hand van de ritafstand en de flexibiliteit van de gewenste bezorg- en ophaaltijden. In sommige gevallen geldt er een aangepast tarief, wanneer bijvoorbeeld ritten gecombineerd kunnen worden in dezelfde regio.
De standaard bezorgtijden zijn van maandag tot vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur. Bezorgingen buiten deze tijden worden ingepland op afspraak. U kunt ook kosteloos uw materialen zelf ophalen en retourneren tijdens onze openingstijden van maandag tot en met zaterdag.

Moeten de materialen schoon geretourneerd worden?
Nee, Trends for Rent zorgt voor de schoonmaak, hiervoor worden geen extra kosten berekend. We vragen u wel om materialen veegschoon en in dezelfde verpakking te retourneren als bij levering. Het glaswerk kunt u omgekeerd in de krat plaatsen met onderop een lekbak (die kosteloos meebesteld kan worden).

Wanneer materialen tijdens het gebruik beschadigen, wat is dan de procedure?
Indien materialen beschadigen tijdens het gebruik kunt u dat direct melden aan de chauffeur of de projectleider of contact opnemen met onze sales afdeling. Onze sales afdeling neemt vervolgens contact met u op om de schade te beoordelen en kosten van de schade met u door te nemen. Maak altijd even een foto van de schade zodat hier geen misverstanden over kunnen ontstaan.

Mochten de materialen bij levering niet aan uw wensen voldoen, dan verzoeken wij u om dit onmiddellijk en in ieder geval voor aanvang van het evenement telefonisch aan ons te melden, zodat wij waar nodig voor een passende oplossing kunnen zorgen.